Χρειάστηκε να περάσουν σχεδόν δεκατρία ολόκληρα χρόνια ωσότου φτάσει το πλήρωμα του χρόνου για να αποκτήσουν τα Γιάννινα ένα σύγχρονο αεροδρόμιο. Ήδη τμήματα του νέου αερολιμένα έχουν δοθεί σε χρήση και ένα μέρος του αποτελεί πραγματικό εργοτάξιο.
Σκοπός άλλωστε είναι μέσα στο επόμενο διάστημα και πριν συμπληρωθεί το πρώτο εξάμηνο του έτους το έργο επιτέλους να έχει αποπερατωθεί. Ο «Βασιλιάς Πύρρος» άλλαξε και η τελική του εικόνα δεν θα θυμίζει σε τίποτα το αεροδρόμιο που ξέραμε για δεκαετίες.
Πέρα όμως από τις κτιριακές εγκαταστάσεις το σημαντικότερο είναι ότι έχει ανοίξει μια καινούρια σελίδα βάζοντας τα Γιάννινα στο χάρτη των αεροπορικών εταιριών και του τουρισμού.
Τα έργα ξεκίνησαν το 2006, χρηματοδοτούμενο από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
Η έλλειψη ρευστότητας οδήγησε πολλές φορές σε διακοπή εργασιών για μεγάλα χρονικά διαστήματα, ενώ κατά καιρούς ήταν ορατός ο κίνδυνος ματαίωσης.
Την τελευταία τριετία, η εικόνα σταδιακά άλλαξε και σήμερα πλέον όλοι μπορούν να πάρουν μία μικρή γεύση από τον «Βασιλιά Πύρρο».
Η παλιά αίθουσα αναχωρήσεων έχει μεγαλώσει κατά 700 τετραγωνικά μέτρα καθώς και ο μισός χώρος της αναμονής, έχει διαμορφωθεί εκ βάθρων ενώ έχουν δημιουργηθεί δυο πύλες αναχώρησης και αντίστοιχος αριθμός αιθουσών αναμονής μία για τις εσωτερικές πτήσεις και μια για τις πτήσεις του εξωτερικού.
Οι εργασίες σε άλλα τμήματα του αεροδρομίου είναι σε πλήρη εξέλιξη. Οι ρυθμοί έχουν εντατικοποιηθεί και οι άνθρωποι της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό αφενός για την εξυπηρέτηση της κίνησης και αφετέρου για την απρόσκοπτη εξέλιξη των εργασιών.
Έργα χωρίς ταλαιπωρία δεν γίνονται.. Όμως η ταλαιπωρία τελειώνει και τα έργα μένουν. Κάτι τέτοιο αναμένεται να συμβεί και στο αεροδρόμιο.
Σύντομα το σύνολο των εγκαταστάσεων θα είναι στη διάθεση όλων!
Σκοπός άλλωστε είναι μέσα στο επόμενο διάστημα και πριν συμπληρωθεί το πρώτο εξάμηνο του έτους το έργο επιτέλους να έχει αποπερατωθεί. Ο «Βασιλιάς Πύρρος» άλλαξε και η τελική του εικόνα δεν θα θυμίζει σε τίποτα το αεροδρόμιο που ξέραμε για δεκαετίες.
Πέρα όμως από τις κτιριακές εγκαταστάσεις το σημαντικότερο είναι ότι έχει ανοίξει μια καινούρια σελίδα βάζοντας τα Γιάννινα στο χάρτη των αεροπορικών εταιριών και του τουρισμού.
Τα έργα ξεκίνησαν το 2006, χρηματοδοτούμενο από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
Η έλλειψη ρευστότητας οδήγησε πολλές φορές σε διακοπή εργασιών για μεγάλα χρονικά διαστήματα, ενώ κατά καιρούς ήταν ορατός ο κίνδυνος ματαίωσης.
Την τελευταία τριετία, η εικόνα σταδιακά άλλαξε και σήμερα πλέον όλοι μπορούν να πάρουν μία μικρή γεύση από τον «Βασιλιά Πύρρο».
Η παλιά αίθουσα αναχωρήσεων έχει μεγαλώσει κατά 700 τετραγωνικά μέτρα καθώς και ο μισός χώρος της αναμονής, έχει διαμορφωθεί εκ βάθρων ενώ έχουν δημιουργηθεί δυο πύλες αναχώρησης και αντίστοιχος αριθμός αιθουσών αναμονής μία για τις εσωτερικές πτήσεις και μια για τις πτήσεις του εξωτερικού.
Οι εργασίες σε άλλα τμήματα του αεροδρομίου είναι σε πλήρη εξέλιξη. Οι ρυθμοί έχουν εντατικοποιηθεί και οι άνθρωποι της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό αφενός για την εξυπηρέτηση της κίνησης και αφετέρου για την απρόσκοπτη εξέλιξη των εργασιών.
Έργα χωρίς ταλαιπωρία δεν γίνονται.. Όμως η ταλαιπωρία τελειώνει και τα έργα μένουν. Κάτι τέτοιο αναμένεται να συμβεί και στο αεροδρόμιο.
Σύντομα το σύνολο των εγκαταστάσεων θα είναι στη διάθεση όλων!