Τρίτη 21 Μαΐου 2019

Ο Γιώργος Μπουργάνης υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Δ.Κ. του Δήμου Αρταίων με τον συνδυασμό "Γέφυρα στο Μέλλον

Ο Γιώργος Μπουργάνης είναι γεννημένος στην Άρτα το 1975. Αποφοίτησε από το 3ο Λύκειο Άρτας το 1993. Είναι πτυχιούχος Ηλεκτρονικός και έχει εργασθεί ως τεχνικός στην Grundig και Την Panasonic. Έχει μία κόρη, την Γεωργία (Ζέτα), 16 ετών.

Η ενασχόλησή του με τα κοινά ξεκίνησε το 1999 από τον Α.Ο. Αγίων Αναργύρων ως Αναπληρωτής Γραμματέας και μέλος του συλλόγου της ίδιας περιοχής, καθώς και πρόσφατα μέλος του συλλόγου Σκοπευτηρίου.

Τον Μάιο του 2014 εκλέχθηκε ως Τοπικός Σύμβουλος στον Δήμο Αρταίων, με τον
συνδυασμό του νυν δημάρχου.

Η δυναμικότητά του τον έφερε σε ρήξη και το πάθος του για το κοινό συμφέρον με την προηγούμενη
Δημοτική Αρχή. Γιαυτό τον λόγο τον βλέπουμε σήμερα υποψήφιο με τον συνδυασμό του Γιάννη Παπαλέξη "ΓΕΦΥΡΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ", ως Τοπικό Σύμβουλο της Δ.Κ. Αρταίων στις εκλογές του 2019.

Σήμερα ο Γιώργος Μπουργάνης ζητάει την ψήφο μας στις εκλογές της 26ης Μαϊου 2019.

"Το Μάιο του 2014 με τιμήσατε με την ψήφο σας και μου δώσατε την ευκαιρία να ασχοληθώ με τα προβλήματα του Δήμου μας.

Μέσα από αγώνες και συγκρούσεις ακόμα και με άτομα της παράταξής μου, έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου και κατάφερα να δώσω λύση σε αρκετά προβλήματα της κοινωνίας μας και της καθημερινότητάς μας, καθώς επίσης και να υλοποιήσω αρκετά έργα, μικρής εμβέλειας, όπως παιδικές χαρές, ασφαλτοστρώσεις σε οδούς, επεκτάσεις δικτύων, δημιουργία ενός ακόμη εκλογικού τμήματος για την εκλογική διευκόλυνση των κατοίκων των Αγίων Αναργύρων, μόνιμο οδοκαθαριστή στον ίδιο οικισμό, κλαδέματα, πλήρης αξιοποίηση δημοτικών καταστημάτων κ.α. πολλά από τα οποία δεν μπορώ να θυμηθώ.

Άμεση ήταν επίσης η ανταπόκρισή μου και η εθελοντική συμμετοχή μου στις πλημμύρες του 2015 και τις χιονοπτώσεις στην περιοχή μας.

Συνεχίζω την πορεία μου στην τοπική αυτοδιοίκηση, δίπλα στον επιτυχημένο Δήμαρχο Ιωάννη Παπαλέξη, με όρεξη και διάθεση για προσφορά.

Με τεκμηριωμένες προτάσεις και όραμα, τις γνώσεις και την εμπειρία μου από την απερχόμενη πενταετία και με αίσθημα ευθύνης, διατίθεμαι να συνεισφέρω σε όλους τους τομείς δραστηριότητας, προσφέροντας ενεργά τις υπηρεσίες μου με μοναδικό γνώμονα το συμφέρον του Δήμου και των πολιτών του.

Στις 26 Μαϊου του 2019 ζητώ την στήριξή σας...να συνεχίσω την ενασχόλησή μου για το κοινό όφελος. Ζητώ την ψήφο σας για την θέση του Τοπικού Συμβούλου της Δ.Κ. του Δήμου Αρταίων με τον συνδυασμό "ΓΕΦΥΡΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ"."

Εμείς θα σου ευχηθούμε καλή επιτυχία Γιώργο Μπουργάνη, διότι η Άρτα έχει ανάγκη από ενεργούς και ικανούς πολίτες.