Σάββατο 11 Μαΐου 2019

Υποψήφια με τον συνδυασμό "Πολίτες με όραμα" και η Ρούλα Κολιού

Όπως γράφει η Ρούλα Κολιού "για εμένα, η πολιτική είναι το μέσο να πετύχω κάποιους στόχους μου. Ποιοι είναι αυτοί; Να μπορέσω να δημιουργήσω μια πόλη ομορφότερη, προσβάσιμη, πράσινη, καθαρή, μια πόλη με πολίτες που ενδιαφέρονται για την ποιότητα ζωής τους, μια πόλη-πρότυπο που όλοι θα είναι περήφανοι που ζουν, εργάζονται, δημιουργούν σε αυτή.

Τελικά και υποψήφια στο πλάι σου Στρατηγέ μου..... Τιμή μου!!!
Καλή μας επιτυχία!!!


Γι' αυτό απευθύνομαι σε όλους τους σκεπτόμενους ψηφοφόρους. Γνωρίζω ότι όλοι έχουμε κάνει λάθος επιλογές στο παρελθόν αλλά το παρόν είναι εδώ και μας προστάζει για ένα διαφορετικό μέλλον. 

Δεν μπορούμε να το αγνοούμε όπως δεν μπορούμε να αγνοούμε τη δύναμη που έχει η ψήφος μας, το μοναδικό ίσως
δημοκρατικό δικαίωμα που μας έχει μείνει για να ορίζουμε τις ζωές μας.

Για τις αυτοδιοικητικές εκλογές που πραγματοποιούνται σε ακριβώς δύο μήνες από σήμερα, είχα την τιμή να έχω αρκετές προτάσεις συμπόρευσης από την πλειοψηφία των υποψήφιων δημάρχων.

Αυτό μου έδωσε τη δυνατότητα να μπορώ να επιλέξω αυτόν που -κατά τη γνώμη μου και τα δικά μου δεδομένα- είναι ο πιο άξιος να διαχειριστεί το Δήμο Άρτας.

Πέρα από τις ξεκάθαρες θέσεις μας που θα παρουσιαστούν με επιχειρήματα και τρόπους υλοποίησής τους τις επόμενες ημέρες, γνωρίζω προσωπικά τον Γιώργο Μπαλάγκα και χαίρομαι να συνεργάζομαι με έναν άνθρωπο που είναι ανοικτός σε νέες ιδέες και προτάσεις που μπορούν να κάνουν μια πόλη καλύτερη.

Γι' αυτό σε αυτές τις κρίσιμες -στις περιόδους που διανύουμε- εποχές, τολμώ να ζητήσω την ψήφο σας για να μπορέσουμε να κάνουμε την Άρτα μας μια πόλη-πρότυπο. Το χρωστάμε στα παιδιά μας αλλά πρωτίστως στον ίδιο τον εαυτό μας. Καιρός να διορθώσουμε τα λάθη που μας έφτασαν εδώ.

Ρούλα Κολιού